Termeni si conditii

Vizitarea sau cumpararea prin orice mijloace (comanda online, telefonic, email, etc) a produselor de pe site-ul www.LIVALL.ro implica automat acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos.

DEFINITII SI TERMENI

www.LIVALL.ro – este denumirea comerciala a LIVALL ROMANIA.

Vanzator: Namstare Concept SRL, J40/9024/2016, CUI RO36265661, Bucuresti, sector 2, Str. Avrig nr 14.

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un cont in site si efectueaza o comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre www.LIVALL.ro (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre LIVALL ROMANIA si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre client/cumparator si istoricul cumparatorului in site (comenzi, facturi fiscale, garantii bunuri, etc.).

Site – domeniul www.LIVALL.ro.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator prin care cumparatorul transmite vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona bunuri si servicii de pe site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre vanzator, cumparatorului ca urmare a contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de bunuri si/sau servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre vanzator si cumparator, fara prezenta fizica simultana a vanzatorului si a cumparatorului.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui bun si/sau serviciu  cumparatorului, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile bunurilor si serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

CONTINUTUL SITE-ULUI

LIVALL ROMANIA defineste prin continut, toate informatiile continute pe site in forma de text, date, imagini (poze). LIVALL ROMANIA isi rezerva dreptul de a actualiza sau de a modifica continutul acestui site fara a anunta in prealabil.

Intregul continut al site-ului www.LIVALL.ro este proprietatea furnizorului si este aparat de legile in vigoare pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul Furnizorului, a oricaror elemente din continut, se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare (administrativ, civil sau penal). Elemente din continutul acestui site pot fi folosite sau copiate doar cu acordul scris al furnizorului. In cazul in care observati o incalcare a drepturilor de autor de catre www.LIVALL.ro va rugam sa ne trimiteti o instiintare la adresa de email: contact@livall.ro

COMANDA

Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea bunurilor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un bun si/sau un serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui bun/serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului/serviciului.

Prin finalizarea comenzii cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.

Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • datele furnizate de catre client/cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

RENUNTAREA LA CUMPARATURI (DREPTUL DE RETRAGERE)

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Potrivit O.U.G. nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta: „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“.

Produsul returnat trebuie sa fie un produs nefolosit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la returnare.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, LIVALL ROMANIA isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.

Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost achiziționate pe comanda speciala sau care la momentul respectiv nu faceau parte din oferta companiei!

Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost achiziționate pe comanda speciala cu avans încasat!

In cazul produselor pe baza de comanda, cu avans incasat, avansul nu se returneaza daca clientul renunta la comanda.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

– in cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat;

– starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor.

Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar. Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul are posibilitatea sa opteze doar o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In cazul in care cumparatorul decide sa se retraga din contract, acesta va putea contacta www.LIVALL.ro prin completarea formularului de retragere sau e-mail la contact@LIVALL.ro sau prin telefon la 0761604538.

In cazul in care clientul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care comanda este achitata, vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii vanzatorului de catre client asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  • pentru comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  • pentru comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea bunurilor vandute.

In cazul in care un bun si/sau serviciu comandat de catre cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa clientul/cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea bunului si/sau serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a contractului.

Bunuri/servicii pentru care nu se asigura dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

DREPTUL DE RETUR

Conform legislatiei din Romania, in cazul in care produsul achizitionat nu te multumeste 100%, poti returna in termen de 14 zile calendaristice de la momentul livrarii, contactand LIVALL ROMANIA in prealabil prin e-mail la contact@LIVALL.ro sau 0761604538

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

  1. Conditii generale pentru returul produselor

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

După înregistrarea cererii, vom trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.

Returul banilor se face prin transfer bancar. Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare și produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom returna banii în contul specificat de tine, dacă ai plătit online. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice.

DECLINAREA RESPONSABILITATII

Fotografiile, descrierea, caracteristicile si accesoriile produselor prezentate pe www.LIVALL.ro sunt doar cu titlu informativ, de aceea produsele livrate pot diferi in orice fel, fara o notificare prealabila.

LIVALL ROMANIA face tot posibilul ca produsele livrate sa respecte cat mai mult descrierile prezentate pe site. Totusi, in cazul in care continutul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, furnizorul isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta. Valoarea maxima a obligatiilor furnizorului fata de orice client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este egala cu valoarea produselor incasate de furnizor de la clientul respectiv. Furnizorul nu poate fi facut raspunzator pentru cheltuielile conexe sau orice alte prejudicii cauzate clientului datorita nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a produsului.

LIVALL ROMANIA nu isi asuma responsabilitatea pentru scopul in care sunt utilizate produsele achizitionate. LIVALL ROMANIA descurajeaza utilizarea produselor in afara legii si in afara normelor de buna cuviinta. Clientul isi asuma in totalitate responsabilitatea utilizarii produselor achizitionate de la LIVALL ROMANIA. Orice incercare de incalcare a legilor Romaniei adusa la cunostinta firmei LIVALL ROMANIA va fi raportata de urgenta organelor competente.

POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental LIVALL ROMANIA, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei.

Mai jos veti putea gasi detaliat informatii despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm

În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. LIVALL ROMANIA colecteaza de la clientii sai date cu caracter personal precum nume, prenume, e-mail, numar de telefon, adresa, etc. numai daca acestea sunt furnizate in mod voluntar de catre client. Refuzul furnizarii a acestor date duce la imposibilitatea procesarii si finalizarii comenzilor transmise de catre LIVALL ROMANIA.

Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:

  • Când vă creați un cont si site-ul www.LIVALL.ro, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele, adresa, numar de telefon.
  • Când plasați o comandă, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon.

Pe site-ul nostru nu stocam și nu colectam informații in cookie-uri și tehnologii similare. Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 18 ani.

Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:

Pentru prestarea serviciilor LIVALL ROMANIA în beneficiul dvs.

Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

  1. a) Crearea și administrarea contului în cadrul platformei LIVALL ROMANIA;
  2. b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;
  3. c) Solutionarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;
  4. d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;
  5. e) Rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale;
  6. f) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile și serviciile LIVALL ROMANIA.

Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între LIVALL ROMANIA și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.

Pentru apărarea intereselor noastre legitime

Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:

– Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei LIVALL ROMANIA față de atacuri cibernetice:
– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;
– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.

De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.

 Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal

Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont în platforma LIVALL ROMANIA. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

 Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal

După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:

– furnizorilor de servicii de curierat;
– furnizorilor de servicii de plată/bancare;
– societăților de asigurare;
– furnizorilor de servicii IT;
– organelor fiscale;
– autoritatilor competente din sector sigurantei nationale.

În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.

Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

LIVALL ROMANIA si www.LIVALL.ro nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza datele dvs de contact unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.

Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Ce drepturi aveți

Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:

Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail contact@LIVALL.ro. In caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.

Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal.

Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum doua luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.

Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.

Accesul

Puteți să ne cereți:

  • să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;
  • să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;
  • să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs., în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această informare.

Rectificarea     

Ne puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete.

Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.

Ștergerea datelor         

Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau
  • dați curs unui drept legal de a vă opune; sau
  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligație legală în acest sens.

Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:

  • pentru respectarea unei obligații legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare.

Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va descarcati din contul LIVALL ROMANIA si sa va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate de la LIVALL ROMANIA, indiferent daca facturarea s-a efectuat catre dvs sau catre o alta persoana fizica sau juridica (cum ar fi: facturile, certificatele de garantie). In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste documente iar LIVALL ROMANIA va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor, respectiv a contului LIVALL ROMANIA, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.

Restricționarea prelucrării datelor

Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

  • acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau
  • prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau
  • v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.

Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care:

  •   avem consimțământul dvs.; sau
  • pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau
  • pentru a proteja drepturile LIVALL ROMANIA sau ale altei persoane fizice sau juridice

Portabilitatea datelor 

Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:

  • prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; și
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

Opoziția                  

Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes.

Luarea de decizii automate      

Puteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă produce efecte juridice cu privire la dvs. sau vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.

Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor:

  • ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;
  • este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs.; sau
  • se bazează pe consimțământul dvs. explicit.

Plângeri

Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romani

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail:anspdcp@dataprotection.ro

Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.

Reamintim faptul ca ne puteti contacta in orice moment prin transmiterea solicitarii dvs prin  email la adresa: contact@LIVALL.ro

GARANTIE SI COMFORMITATE

Garantia produselor achizitionate este de 12 sau 24 luni, in functie de produsul achizitionat. Toate produsele achizitionate de pe site-ul nostru vor fi insotite de certificat de garantie. Termenul de garantie decurge de la data emiterii facturii. Cumparatorului i se garanteaza ca in cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul va fi reparat gratuit sau inlocuit, dupa caz, la sediul firmei noastre. Conditiile de garantie precum si procedura in cazul defectiunii unui produs sunt detaliate in Certificatul de garantie. In cazul nerepararii produsului, precum si a imposibilitatii de inlocuire a acestuia de catre furnizor, clientul poate cere restituirea banilor sau achizitionarea altor produse din magazin. Valoarea maxima a obligatiilor furnizorului in cazul nerepararii sau neinlocuirii produsului este valoarea sumei incasate de catre furnizor de la acel client, pentru acel produs.

Toate produsele cumparate din magazinul nostru sunt noi si se livreaza impreuna cu certificat de garantie, certificat de calitate precum si instructiuni de utilizare si documentatie tehnica. LIVALL ROMANIA garanteaza autenticitatea si originalitatea produselor comercializate in magazinul www.LIVALL.ro si nu incurajeaza comercializarea produselor contrafacute.

Cheltuielile privind transportul in vederea asigurarii serviciilor acoperite de garantie sunt puse pe seama clientului. LIVALL ROMANIA se obliga sa respecte termenii stipulati in sectiunea „Garantie produse / Certificat de garantie” in termen  de 15 zile de la data primirii produsului.

PRETURI SI TAXE

Toate preturile sunt exprimate in lei si contin TVA. 

Pretul final platit de catre client la ridicarea coletului este format din pretul produsului afisat pe site (TVA inclus) + cheltuielile de livrare si de transport. 

Plata se poate face: 

1. prin ramburs (la ridicarea coletului) direct catre firma de curierat 

2. online, cu cardul bancar.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

In cazul optiunii de plata ” Online prin card bancar „ veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!

3. prin transfer bancar in baza unei facturi proforme. 

Promotii si oferte speciale. Toate promotiile si ofertele speciale prezentate pe site sunt valabile exclusiv in limita stocului disponibil.

FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre vanzator si clienti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

Shopping Cart
Scroll to Top